Reading these suicide pages you will find people seeking help and people offering their help. Some witness about suicide from real life experience, others who play along with me would pretend it's a children's game. Some make sick and cruel jokes about it, and angry people blame me for even mentioning the subject. You might also want to read my favourite answers. If you want your answer to be included here, fill in the form.

Date Name/email

What is the best way to kill yourself when you're under 13?

Quelle est la meilleure forme de suicide pour les moins de 13 ans?
07 Sep 2004 Flamer HI!!!!!

Today I would like to say a friendly hello to "Sad" and "Deadlypudding". Hey guys!! How's it going!? Now, Mr. Sad, the reason your wife wants to leave you is because you are a pathetic fucking pussy piece of shit who can't even live his own life. What woman would want to be with a man who is such a pussy, and so dependant that he can't even go on and live his own got dang life without depending on someone? The answer is no woman in the right mind would want that. Now before you go do something fucked up and kill yourself, I'm actually trying to help you, you fucking pathetic loser. Don't be a fucking chump ass and go through with it because if you do, then you really are a pathetic son of a bitch, and your wife is right for leaving you. Instead, MOVE ON!!!!! Get over the bitch, you don't need that cunt! Go find some other bitch and doink her in the ass. Then tell her to get the fuck out of your house because you don't need nothin from nobody!!! You have a good life all on your own. Oh, the doinking of women is optional..... but you definitely need to get over your ex. You don't need her. Move on. Be happy with yourself, dependent on no one but YOU!!!!! Your life is worth more than anything your ex could give you.

And now, Mr. Deadlypudding, if you were serious with what you wrote, you are fucking stupid. If you were joking, you are a fucking comic genius! I can't even tell if you're serious, so you just might be the greatest comic genius of all time. You wrote,

"Everyone and I mean everyone at one point has wanted to die or kill themselves"

No I am afraid you are incorrect. Not everyone thinks about killing themselves, just fucked up mother fuckers like you.

"Now hurting yourself isn't being suicidal it's being sadomasochistic and that boils down to being sexually aroused by pain."

Oh really, is that what hurting yourself means? How about this.... FUCK YOU!!!!! I'm not going to try to make some joke about you because I don't feel like putting in the effort, so I'll just say FUCK YOU!!!! Sadomasochism has nothing to do with suicidal people you dumb shit face, and nothing to do with self mutilators, or self destructive people. Fuck, there's some amazing burn somewhere out there for you, but I couldn't come up with it fast enough so fuck yoU!! Well, I'll just let you make fun of yourself...

"I admit I like to be spanked or tied up sometimes when I do it but I don't slit my wrists and use the blood for lube."

COMIC GENIUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06 Sep 2004 aneglgurl oh mouchette you think this is a joke, putting my post in your favourite section. it fucking well isnt you know, I am only 15 and imagine the horror and embarasment of what you did caused to me. what next, will you put farting sound effects onto your site for unsuspecting suicidal people? I had to get here via google this time as I did not dare enter the main area of your site.
05 Sep 2004 fuck you your a fucking dumbshit if you think that life isn't worth living then you need to get high and get laid. Dont be a fucking pussy and talk about it though - either get on with life or just kill yourself but dont bitch about it like this. what a fucking loser
02 Sep 2004   The REAL ANWSER is there is NO BEST WAY TO KILL YOURSELF BUT LIVE YOUR LIFE! Why are ALL OF YOU SCARED ABOUT LIVING? YOU ALL HATE YOUR LIFE? I know that God or whoever you believe in doesn't bring out the best of you, but it's your WAY ON HOW YOU LIVE YOUR LIFE. If you can't LIVE YOUR LIFE THEN YOU AREN'T STRONG AT ALL. YOU ARE WEAK! I know I've been in your position before, I overdosed on medication that got me in the hospital and then I cut my veins that got me in a mental instition. When you go to a place where people are worst then you, you realize everyone has a shitter life then you do and you tend to change it. If not, then you are not successful. We come to earth with our own purpose, own dreams, and own inspiration. THINK ABOUT SOMEONE WHO IS LOOKING UP TO YOU. SOMEONE ALWAYS IS EVEN WHEN YOU AREN'T PAYING ATTENTION TO ANYONE! In suicide there is no turning back, but in life and mistakes, you can ALWAYS change the way you live. YOU ARE THE BLAME ON HOW YOU LIVE YOUR LIFE. NOT ANYONE ELSE. WHOEVER IS MAKING A SUICIDE KIT< WHAT THE HELL ARE YOU TRYING TO INFLUENCE TO PEOPLE BESIDES YOU ARE LONELY AND WANT OTHERS TO JOIN YOU!
02 Sep 2004 Odina Yes the subject is taboo! What I don't understand is why you are so morbidly obsessed with SUICIDE! It's depressing that someone would nurture someone elses thoughts and almost encourage them to act upon them! If you have a shitty life too bad! Your life is what you make it! You can make it better if you try. NEVER give up that easily. If life was meant to be easy I sure as hell wouldn't be slaving away, would you? You just gotta lighten up people! I nearly fell off my chair when I came across this page. I was looking for a title of a song. Now if other people try and do the same (it's a popular song)you can't tell me that they are not going to become distraught! Suicide is something that you talk about! Not PRACTICE. Take care when talking about this subject because you just might be the reason young kids WANT TO/KNOW HOW commit suicide. I sure as hell wouldn't want that hanging over my head!!!!!
There are other ways to approach a subject as this one. You just need to use your head honey.
21 Aug 2004   whoever made this is fucking messed up. suicide isn't a toy, it's a fucking life!!!!!!!!! this isn't funny at all and the maker of this site should be locked up
17 Aug 2004 god your all weeners go kill ur selfs u little faggets u hant got nothin to live for !! so stop wingin to us and kill ya self WANKERS
13 Aug 2004 fuck you NOT DO IT YOU DUMB WHINY FUCK.
09 Aug 2004 Ben Get a life, loser.
09 Aug 2004   God damn you are fucking stupid. I hope to god you do kill yourself and save us all the trouble of hearing about your stupidity.
09 Aug 2004 Spicier Nacho Stop being a whiny bitch and grow the fuck up?

Oh, wait. That doesn't help kids kill themselves, it just makes them, you know, normal.
06 Aug 2004 Flamer Hey you stupid fuckin losers. What the fuck, it seems like most of the fucks on this site are high school dumb asses who don't know shit about the world. Sorry chumps, but it's almost comical to read all of your stupid nothing problems with your boyfriend or girlfriend who you love so much and think you'll be with them for the rest of your life.

Anyway, how about instead of killing your pathetic puberty stricken self, how about trying to actually MAKE something of your life. Your life sucks right now, so change it. Do different things. Get involved in new shit and meet new people.

If your parents suck, move out. Someone will take you in. Why not? See if things get better. These are the things that adults do when shit doesn't go the way they want. They do whatever it takes to change their lives and make things better.

School is too much for you? Take a year off, and do whatever you want..... oh yeah, you'll probably have to actually get a job if you want to live on your own. Sorry to disappoint you losers. Oh my God, you actually have to work to survive? Fraid so chumps. Yeah, this isn't the ideal way of doing things, but being suicidal isn't exactly the ideal way either. If it's not working, if you're so fucked up that you think about death all the fucking time, then you've gotta change.

And when adults are fed up and tehy want to make a change, they fucking do whatever the fuck they have to do to change. They move to different places, get a different job, start a new life for themselves. Life isn't fair, and that's the great news..... because you can take your life in to your own hands and make it whatever you want. Who's gonna stop you? Only you will stop yourself. But you've gotta work at it. But hey, it feels good when you stand up and say, "yeah, life's hard, but I dealt with all that shit and I fuckin conquered on my own when the whole God Damned world was against me." So take shit in to your own hands and don't worry about what everyone tells you you should do.
05 Aug 2004 Candice You are seriously fucked up. suicide is not a toy. and i understand that you are probably just fucking around but do you know how many people actually are going to read this and then go do it? congratulations on fucking american teens up more than they already are.
04 Aug 2004 Rayne Under 13? There is no 'best' way, fuckbags. I mean, come on...13 is still so young. Seriously, at 13 you've barely hit puberty, haven't even finished highschool yet. And most likely have NEVER had meth, lsd, extacy, and all that good shit. But, you're all stupid fucks for thinking suicide is GRAND. Seriously, take a life, give a life. It's never going to end. It's one huge ass fucking circle that'll NEVER END! And besides, you little "suicidal" fucks are pussies. Suicide is just like saying "I can't handle life". You little fucks think you know what life is and what life isn't. You're fucking retarded. Life hasn't even started for you. And if you keep being the way you are now, you won't die until you're 89 or something. Because you'll be stuck in a nut house for trying to chop off your own arm. LOL!!!! Haha, fuck you! Nut houses suck, people screaming all through the night, piss all over the walls because they're all too wacked to make it in the toilet. And getting tubes shoved up your nose, to your brain, and that's how they give you your medications. They also strap your ass down. So yes, for you little 'suicidal' fuckbags, you're all pussies. Because the best way to die, is the hard way to die. I mean sure, slit your wrists, and peirce unknown parts. Do it because you like the pain, you like the rage it brings to you. Don't do it to take your life. It's a waste of world...
01 Aug 2004 Carla Yeah, I'll help you. Stop being stupid. Suicide is not a joke and it hurts people you love and who love you. Even if your parents act like they don't like you, suicide isn't going to change them. And pretending suicide will only get you in trouble and make you wish you really had. Don't be dumb. This site is stupid.
23 Jul 2004 Courtney demers this is fuckin sick.. how the fuck can you do this.. who ever made this web site should fuckin die.. fuckin losers.. oo yaa nad make sure you e-mail me you fuckin bitch.. unless your a pussy
15 Jul 2004 Not amused by this crap That was really inane and not even entertaining. You have so much time and resources on your hands. It's an absolute shame you don't use it for something more progressive. Spiritual. Political. Instead it's just retarded deadness.
11 Jul 2004 Mr.SelfDestruct Wow... a bunch of whiny little children... You wanna die now...but do you think your gonna regret not killing your self when your life gets better in 10 years?? Most of you kids wanna die because of little things that you think are gonna ruin your entire life... Just think of all the other kids with the same problem as you. If you really wanted to kill yourself, you wouldn't need to come to a site and ask "Whats the best way" because if you really wanted to die, you would know how to do it by instinct. But hey, if you wanna waste a life that can be perfectly fine in a few years, then go ahead, I cant stop morons from doing stupid things. If I were to kill myself (Which I wouldnt, cause everytime I thought of it, I relised life goes on) I would go out in stoned to the bone... Take so many drugs I wouldnt know what to do, then the drugs would do the rest. But either way, suicide is a stupid permenant solution for a temporary problem.

Prev   Much more than this....
1 2 3 4 5 ... 46 47
Famous users search:
Lucy Cortina   Chris   Mackellar   Felicia   Joe Lee   Billy   Phil   will snow   Enzyme   

Read the archives