Reading these suicide pages you will find people seeking help and people offering their help. Some witness about suicide from real life experience, others who play along with me would pretend it's a children's game. Some make sick and cruel jokes about it, and angry people blame me for even mentioning the subject. You might also want to read my favourite answers. If you want your answer to be included here, fill in the form.

Date Name/email

Nom/email
What is the best way to kill yourself when you're under 13?

Quelle est la meilleure forme de suicide pour les moins de 13 ans?
16 Sep 2004 Steaming Pile of Shit Dear Max, I can help you. Why the fuck don't you just set your alarm clock for later, ya douche!??! Really, what school starts so early that you have to get up at 6? Set it for seven, and rush out the door. That will solve all of your problems, ya fucking idiot.
15 Sep 2004 Flamer Hello Deadlypudding, you stupid shit face! I was laughing my ass off reading your last posts. If any of you want a lesson on how to make an ass of yourself, go read Deadlypudding’s last two posts. You’ll find it interesting that after he tried to bash me, he got so frustrated and confused that he cried and said he’s never coming back, and then he went to suck on his mother’s teet. Fucking Hi-Larious!!!! And that there, is the wrath of Flamer. Congratulations, Deadlypudding, you have been Flamed! I burned you up good.

I sometimes swear at suicidal people for two reasons. 1) it's funny. 2) I don't beleive that I will have any negative impact on them, if anything it will help them. You see, suicidal people are FUCKED in the head. They don't interpret shit the same as regular folk. They're used to hearing life is worth living and all this bullshit, it's all the same, and it doesn't get through to them. I know because I was suicidal and talk like that pissed me off because I didn't understand it. So maybe just getting in their face and saying "FUCK YOU!!! You're fucked in the head!!!" maybe that will get through to them, and I wish someone would have had the nads to do that to me during my fucked phase. So if my friend came to this site, and read me swear at him, I am positive that it wouldn't make him kill himself. I'm sure that people don't care that much what some random fuck face says on the net. And if my friend did kill himself for the "reason" that he read my shit, then I'm sure he would have done it anyway for some other stupid reason, whatever stupid little thing pissed him off at the time. But I will never have to worry about it because it will never happen. Besides, I mainly swear at stupid people, not suicidal peeps.

Anyway, Scott, the reason why you think you know what happens after death is because you are a dumb fish fucking moron who uses his toothbrush as a dildo. You don't know shit about life after death, so FUCK YOU!!!!!!!!!
15 Sep 2004 Pav Suicide is taking the easy way out ! It's being a coward! Jeez... Suicide for people under 13 ?!?! That's sick !
13 Sep 2004 Deadlypudding You know something I just realized? Why the fuck are people posting about their own damn run-ins with suicide and suicidal thoughts if this page is just for the sick pleasure of somebody in Europe who has a hard-on for suicide. Why am I even posting here? You know you are right I am stupid, stupid for posting on this piece-of-shit Mouchette's site. Well I will leave with this final post and if you want to be stupid like I was then you can feel free to keep posting about how much Mouchette sucks or about how much you wanna die or even be some sick fuck that likes to cuss at people who wanna commit suicide. Me, well if I post again it'll be on-topic about What is the best way to kill yourself when you're under thirteen? So let me do that real quick.

The best way to do it under thirteen is to drink that stuff under the sink that your parents tell you not to drink.
11 Sep 2004 WiErDo this is my fav sight, people dieng have fun! ^_^, swallow razerblades,overdose,sufficate, if your going to slash your wrists then go somewhere where its like deserted and slash em there where nobody can find you ^_^
09 Sep 2004   you are all way too young too make such decisions. Give life a fucking chance you little brats. Once all of your options are gone, and you have no other choice, then maybe you can take the easy way out.
08 Sep 2004 Flamer MOUCHETTE!!! You dumb ass mother fucker! Why the fuck are my comments posted in the "angry people" section!?!?!! I should be in the "offering help" section you FUCKING PIECE OF ELAPHANT SHIT!!!!!!!!!
07 Sep 2004 Flamer HI!!!!!

Today I would like to say a friendly hello to "Sad" and "Deadlypudding". Hey guys!! How's it going!? Now, Mr. Sad, the reason your wife wants to leave you is because you are a pathetic fucking pussy piece of shit who can't even live his own life. What woman would want to be with a man who is such a pussy, and so dependant that he can't even go on and live his own got dang life without depending on someone? The answer is no woman in the right mind would want that. Now before you go do something fucked up and kill yourself, I'm actually trying to help you, you fucking pathetic loser. Don't be a fucking chump ass and go through with it because if you do, then you really are a pathetic son of a bitch, and your wife is right for leaving you. Instead, MOVE ON!!!!! Get over the bitch, you don't need that cunt! Go find some other bitch and doink her in the ass. Then tell her to get the fuck out of your house because you don't need nothin from nobody!!! You have a good life all on your own. Oh, the doinking of women is optional..... but you definitely need to get over your ex. You don't need her. Move on. Be happy with yourself, dependent on no one but YOU!!!!! Your life is worth more than anything your ex could give you.

And now, Mr. Deadlypudding, if you were serious with what you wrote, you are fucking stupid. If you were joking, you are a fucking comic genius! I can't even tell if you're serious, so you just might be the greatest comic genius of all time. You wrote,

"Everyone and I mean everyone at one point has wanted to die or kill themselves"

No I am afraid you are incorrect. Not everyone thinks about killing themselves, just fucked up mother fuckers like you.

"Now hurting yourself isn't being suicidal it's being sadomasochistic and that boils down to being sexually aroused by pain."

Oh really, is that what hurting yourself means? How about this.... FUCK YOU!!!!! I'm not going to try to make some joke about you because I don't feel like putting in the effort, so I'll just say FUCK YOU!!!! Sadomasochism has nothing to do with suicidal people you dumb shit face, and nothing to do with self mutilators, or self destructive people. Fuck, there's some amazing burn somewhere out there for you, but I couldn't come up with it fast enough so fuck yoU!! Well, I'll just let you make fun of yourself...

"I admit I like to be spanked or tied up sometimes when I do it but I don't slit my wrists and use the blood for lube."

COMIC GENIUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06 Sep 2004 aneglgurl oh mouchette you think this is a joke, putting my post in your favourite section. it fucking well isnt you know, I am only 15 and imagine the horror and embarasment of what you did caused to me. what next, will you put farting sound effects onto your site for unsuspecting suicidal people? I had to get here via google this time as I did not dare enter the main area of your site.
05 Sep 2004 fuck you your a fucking dumbshit if you think that life isn't worth living then you need to get high and get laid. Dont be a fucking pussy and talk about it though - either get on with life or just kill yourself but dont bitch about it like this. what a fucking loser
02 Sep 2004   The REAL ANWSER is there is NO BEST WAY TO KILL YOURSELF BUT LIVE YOUR LIFE! Why are ALL OF YOU SCARED ABOUT LIVING? YOU ALL HATE YOUR LIFE? I know that God or whoever you believe in doesn't bring out the best of you, but it's your WAY ON HOW YOU LIVE YOUR LIFE. If you can't LIVE YOUR LIFE THEN YOU AREN'T STRONG AT ALL. YOU ARE WEAK! I know I've been in your position before, I overdosed on medication that got me in the hospital and then I cut my veins that got me in a mental instition. When you go to a place where people are worst then you, you realize everyone has a shitter life then you do and you tend to change it. If not, then you are not successful. We come to earth with our own purpose, own dreams, and own inspiration. THINK ABOUT SOMEONE WHO IS LOOKING UP TO YOU. SOMEONE ALWAYS IS EVEN WHEN YOU AREN'T PAYING ATTENTION TO ANYONE! In suicide there is no turning back, but in life and mistakes, you can ALWAYS change the way you live. YOU ARE THE BLAME ON HOW YOU LIVE YOUR LIFE. NOT ANYONE ELSE. WHOEVER IS MAKING A SUICIDE KIT< WHAT THE HELL ARE YOU TRYING TO INFLUENCE TO PEOPLE BESIDES YOU ARE LONELY AND WANT OTHERS TO JOIN YOU!
02 Sep 2004 Odina Yes the subject is taboo! What I don't understand is why you are so morbidly obsessed with SUICIDE! It's depressing that someone would nurture someone elses thoughts and almost encourage them to act upon them! If you have a shitty life too bad! Your life is what you make it! You can make it better if you try. NEVER give up that easily. If life was meant to be easy I sure as hell wouldn't be slaving away, would you? You just gotta lighten up people! I nearly fell off my chair when I came across this page. I was looking for a title of a song. Now if other people try and do the same (it's a popular song)you can't tell me that they are not going to become distraught! Suicide is something that you talk about! Not PRACTICE. Take care when talking about this subject because you just might be the reason young kids WANT TO/KNOW HOW commit suicide. I sure as hell wouldn't want that hanging over my head!!!!!
There are other ways to approach a subject as this one. You just need to use your head honey.
21 Aug 2004   whoever made this is fucking messed up. suicide isn't a toy, it's a fucking life!!!!!!!!! this isn't funny at all and the maker of this site should be locked up
17 Aug 2004 god your all weeners go kill ur selfs u little faggets u hant got nothin to live for !! so stop wingin to us and kill ya self WANKERS
13 Aug 2004 shaun GET FUKIN LIVES U BUNCH OF SAD FUKERZ SMOKE SUM WEED N SORT IT OUT
13 Aug 2004 fuck you NOT DO IT YOU DUMB WHINY FUCK.
09 Aug 2004 Ben Get a life, loser.
09 Aug 2004   God damn you are fucking stupid. I hope to god you do kill yourself and save us all the trouble of hearing about your stupidity.
09 Aug 2004 Spicier Nacho Stop being a whiny bitch and grow the fuck up?

Oh, wait. That doesn't help kids kill themselves, it just makes them, you know, normal.
06 Aug 2004 Flamer Hey you stupid fuckin losers. What the fuck, it seems like most of the fucks on this site are high school dumb asses who don't know shit about the world. Sorry chumps, but it's almost comical to read all of your stupid nothing problems with your boyfriend or girlfriend who you love so much and think you'll be with them for the rest of your life.

Anyway, how about instead of killing your pathetic puberty stricken self, how about trying to actually MAKE something of your life. Your life sucks right now, so change it. Do different things. Get involved in new shit and meet new people.

If your parents suck, move out. Someone will take you in. Why not? See if things get better. These are the things that adults do when shit doesn't go the way they want. They do whatever it takes to change their lives and make things better.

School is too much for you? Take a year off, and do whatever you want..... oh yeah, you'll probably have to actually get a job if you want to live on your own. Sorry to disappoint you losers. Oh my God, you actually have to work to survive? Fraid so chumps. Yeah, this isn't the ideal way of doing things, but being suicidal isn't exactly the ideal way either. If it's not working, if you're so fucked up that you think about death all the fucking time, then you've gotta change.

And when adults are fed up and tehy want to make a change, they fucking do whatever the fuck they have to do to change. They move to different places, get a different job, start a new life for themselves. Life isn't fair, and that's the great news..... because you can take your life in to your own hands and make it whatever you want. Who's gonna stop you? Only you will stop yourself. But you've gotta work at it. But hey, it feels good when you stand up and say, "yeah, life's hard, but I dealt with all that shit and I fuckin conquered on my own when the whole God Damned world was against me." So take shit in to your own hands and don't worry about what everyone tells you you should do.

Prev   Much more than this....
   Next
1 2 3 4 5 ... 46 47
Famous users search:
Lucy Cortina   Chris   Mackellar   Felicia   Joe Lee   Billy   Phil   will snow   Enzyme   

Search:  
Read the archives