Reading these suicide pages you will find people seeking help and people offering their help. Some witness about suicide from real life experience, others who play along with me would pretend it's a children's game. Some make sick and cruel jokes about it, and angry people blame me for even mentioning the subject. You might also want to read my favourite answers. If you want your answer to be included here, fill in the form.

Date Name/email

Nom/email
What is the best way to kill yourself when you're under 13?

Quelle est la meilleure forme de suicide pour les moins de 13 ans?
17 Sep 2005 caz hi my names carmen if you want any help just email me please i've tried killing myself but deep down inside everyone has something to live for please you want help you got it just email me princess-c@hotmail.co.uk
16 Sep 2005 rock chic I have tried to kill myself twice...the first time i was withdrawling from herion and i took 90 of my grandpas tegratol (an anti-sezuire) medication. I inturn had seziures for over twentyfour hours while my dad held me down thinking it was apart of my withdrawl...he didn't want to call an ambulance because i had warrents and he was afraid i would go to jail. I ended up in the hospital in a coma for almost two weeks and i am here living to tell the story, so dont try to do it with your parents medication, it usually leaves u worse off than u started. Then a year later, i slit my left wrist with a double edged razor blade. I pused so hard i cut through 2 of my tendons and had to be rushed in to sugery. I had passed out when i seen the blood, and my inside of my arm, a i fell so hard it alerted my grandma to c if i was ok, i proably could have been gone right now if I had been alone, so I would sugesst slitting ur wrists, expecially if u r squimish! Cause then u will pass out and not feel a thing. I still think about it all the time...how do u think i found this website?

SEX, DRUGS, ROCK N' ROLL,
SPEED, WEED, BIRTH CONTROL
LIFE'S A BITCH
AND THEN U DIE
FUCK THHIS WORLD
LET'S GO GET HIGH
16 Sep 2005 bill allen what is the best way to destroy your brain stem
16 Sep 2005 5 days time I am 13 and I have decided to talk a bit before I am gone. Just 2 days I had cut my wrists just to relieve some pain and what do ya know it didnt. Then the next day being so depressed I took a load of pain killers hoping to die but god damn I didnt. It so happens that overdoesing doesnt usually work. Ive tried two times and both of them I have ended up vomiting all of them up. Atleast I missed a day of school. So I was at peace no preps no bullies (see someones post "bullys fuck up peoples lives" very true I think.) Oh yeah and no fucking gothic skateboarder kids making fun of me every second of the day. So now I have decided to try killing myself with the slow process of starvation & dying of thirst. I decided to get a sweatshirt to cover my slit wrists and arms for the meantime so no one will find out at school and try to fucking stop me. And to waste away the time from my fucked life I listen to the best music group ever "simple plan". Almost all of their songs reflect me. I think ill list some for ppl to look up say damn strait my life sucks its just like the lyrics of those songs. So... me against the world, im just a kid, perfect world, worst day ever, welcome to my life, god must hate me, and lots lots more if you look simple plan up. Intresting names dont you think? Oh well fuck that. Time is ticking and im gonna be gone soon. And im not leaving no fucking email adress so none of you fucking "nice" ppl can contact me and convince me out of it. Hey you know what i think ill post some of my favorite songs lyrics.... I hope you like reading cause I hate typing Oh well heres Welcome to My Life "if you feel like the lyrics thats my life".

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you

Do you ever wanna run away?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

No you don't know what it's like
When nothing feels alright
You don't know what it's like to be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked
When you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
When no one's there to save you
No you don't know what it's like

Welcome to my life

Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more
Before your life is over

Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With the big fake smiles and stupid lies
But deep inside you're bleeding

No you don't know what it's like
When nothing feels alright
You don't know what it's like to be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked
When you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
When no one's there to save you
No you don't know what it's like

Welcome to my life

No one ever lies straight to your face
And no one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy
But I'm not gonna be ok

Everybody always gave you what you wanted
You never had to work it was always there
You don't know what it's like
What it's like

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked
When you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
When no one's there to save you
No you don't know what it's like

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked
When you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
When no one's there to save you
No you don't know what it's like

Welcome to my life

Welcome to my life

Welcome to my life

Long song i know but who the fuck cares it true and I think I should be going now. Oh and if any of you go to WBMS in vinton fuck you cause you are probaly some fuckin prep and I hate your guts so everyone just get fucking off me cause in about 5 days time ill be "offing my own fucking self" and their is absoubtlutely nothing you can do about it. ,,!,, (-.-) ,,!,, SCREW YOU HIPPIES!!! God Must Hate Me for me to being this Lyrics:

Last night I just wanted to have fun
To go out with my friends
I took my dad's car
I never thought he would find out
But I crashed in a wall
Man I'm dead
I guess it's no use
I'm screwing up ever little thing I ever try to do
I was born to lose
Yeah yeah yeah yeah

God must hate me
He cursed me for eternity
God must hate me
Maybe you should pray for me
I'm breaking down and you can't save me
I'm stuck in hell
And I wanna go home

Last night I had to study for this test
I forgot man I'm dead
And now my brain is bursting out of my head
I can't think I can't breathe
Once again

I guess it's no use
I'm screwing up every little thing I ever try to do
I'm born to lose
Yeah Yeah Yeah Yeah

God Must hate me
He cursed me for eternity
God Must hate me
Maybe you should pray for me
I'm breaking down and you can't save me
I'm stuck in Hell and
I wanna go home

So what in the world am I supposed to do?
I never did anything to you
So can't you find something else to do?

God Must hate me
He cursed me for eternity
God Must hate me
Maybe you should pray for me
I'm breaking down and you can't save me
I'm stuck in Hell and
I wanna go home
(God must hate me)
I wanna go home
(God must hate me)
I wanna go home
(God must hate me)
I wanna go home
(God must hate me)
I wanna go home
(God must hate me)
You can't save me
God Must hate me now
FUCK YOU ALL AND REMEBER IF YOU GO TO WBMS In vinton virginia forget this post and SCREW YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!
16 Sep 2005 rachel I would say that the best way to kill yourself when you're under 13 is to jump of a building. Think about it, getting drugs enough to be fatal would be difficult without anyone close to you noticing the symptoms especially. Building you just climb the stairs, jump, dead. All over. And what is a suicide kit? Does it give you the things to kill you with or what?
16 Sep 2005 Anonymous im thinking of shooting myself with my dads shotgun , ive liked this gal for bout 8 months now and i found out she dont like me as friend or love im feeling rele fucked up n dno wether to end my pittyful life tonight or not someone get back to me
16 Sep 2005 biff A few weeks ago i went out with some friends and we were trying lsd out for fun and then one of us almost died
16 Sep 2005 su this site is absolutely appalling. you should be thoroughly ashamed of yourself for advertising this subject.
16 Sep 2005 Jonathan I am 38, and I feel that my wife and my kids would be better off without me and with the life insurance $$ than they would be with me aand the way things are now. I really can't take much more. Every day I wish the heart attack would just come already, because I know its coming from the stress anyway
15 Sep 2005 carlene hang by a support beam in your basement
15 Sep 2005 Tai i am 17 and i want to die. The problem is i am scared of doing and sometime i am not sure.. i am still waiting for life to get better and maybe my parents to take me to a doctor.. but they wont...they dont belive i have problems .. they think its teenage thing.. its not ... my boyfriends of 2 yrs and i are takeing a brake but he still treats me as if he loves me... i am so confused.. since i hav spent so much time with him ... i have lost touch with all my other friends and somehow i cant regain it.. i feel like i cant talk to any body how i feel cuz they would just laugh it off...if u know of a painless and certain way to kill ur self please email me... i am scared of death but i am even more scared to live... cuz life for me will not get better....i have anger problems so i will always push people away from me... and no one will even try to get help for me and i am too young to do anything.....help.. please
15 Sep 2005 Kevin You shouldn't. Wait till you're 21 at least.
And you're a sick fuck.
15 Sep 2005 david im not sure the best way ta kill urself at 13, but ill give u a few things ive tried im 19 now, since i was 13 i have stabbed myself in the chest 10 times, cut of 1 of my hands with a hacksaw wen i was high.. (i stared of tryin ta cut my wrists) ive tried taking tablets, so much dat i had ta get a liver transplant... i have a metal plate in my head wer i shot myself.... ive tried alot... hope these ideas help! im still tryin!
15 Sep 2005 lolly have u ever felt like every1 around you dosnt give a shit about you nd they jst agree wid u nd hug u bt reli dey dont mean fukin any of it dey jst fink ur pafetik nd ugly etc etc well datz wat i feel at the moment nd i h8 it nd i havnt got to the stage of commitin sucide but i mite some1 plz help me or talk 2 me
14 Sep 2005 walter Visit Ethiophia or other impoverished parts in Africa (if you can't pay for the traveling, volunteer) and see with your own eyes what real pain and what real suffering and what real death is and after if you still want to die just join a family over there who are seeing the people they love most in the world suffering and dying but there is nothing they can do because they have no choice in the matter and you will just die from hunger which is painless and in the process you can try to explain to the Africans all about your terrible life and your reasons for commiting suicide.
14 Sep 2005 ThisIsCrazy What kind of a sick site is this? Why would you want to tell someone how to kill themselves? Isn't that like PROMOTING suicide?? Doesn't it make more sense to solve it....
14 Sep 2005 EVA The best way is to convince yourself that you can do better than ending your life.
It's easier ending your life, than to put in an effort to make things better... but it is possible, if you really want it!
14 Sep 2005 rene I dunno wat is the best way. But I am going to steal 15 slping pills from my dad and consume it tonite. Then I will be able to sleep peacefully forever......
13 Sep 2005 Amy I've been cutting since I was in the 7th grade. I would sit in my room crying...and cutting. I never got the never had the curage to Push hard into my arm.. until now. I've come so close..and realized.. that maybe i dont wanna die. I think about what would happen when my heart stops beating, and all the systems in my body shut off. I mean I could get away with it.. like noone would fine me until hours after... but its the feeling that youre letting everyone down..and risking other peoples lives. You may think that if you cut..and die from it..that your friends wont go do the same thing..your wrong. 4 of my friends have been in the hospital for cutting..and i continue to do it.


but once you get so far.. you realize, that maybe you have a little left to live for, and that little goes a long way.
I got so close tonight.. i thought of all the negative things in my life.. forgetting about those few select positve things in my life.


Life will always be hard. There are no short cuts in life.(Thats what my teahcer always says.)


As you become a teenager youre gonna hate life.. and suicide isn't the way to go. I mean.. look whos talking, i know.. thats probably what youre saying..
&
I know for a fact i will continue to cut. Its the person i've made myself to be.
&
I've seen friends comitee suicide.. and it hurts everyone around you.. no matter what you say or think.
but
its become an addiction. I can stop myself 1/3 times...but thats not enough.

People say that cutting isn't a form of suicide..and I agreed to that because I didn't want to believe that I may end up committing suicide.. but in the long run it is.


I just needed to write to someone other than myself..and i was kinda sick of writing suicide notes.. so yeah
13 Sep 2005 andy if ur so depressed just tie a wait to ur foot and chuk urself in a pool an even if u decide not to ur to fukn late.now let me kill myself

Prev   Much more than this....
   Next
1 2 3 4 5 ... 857 858
Famous users search:
Lucy Cortina   Chris   Mackellar   Felicia   Joe Lee   Billy   Phil   will snow   Enzyme   

Search:  
Read the archives